Η Μάρω Κοντού είναι ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου και πολιτικός. Γεννήθηκε στην Αθήνα στο Κουκάκι στις 21 Ιουνίου 1934 ενώ κατάγεται από τα Ψαρά. Αποφοίτησε από το Γ' Γυμνάσιο Θηλέων Μακρυγιάννη. Παράλληλα ολοκλήρωσε τη σχολή χορού, σημερινή Κρατική Σχολή Χορού, εξασφαλίζοντας και μια υποτροφία για τη σχολή HLADEK στη Γερμανία. Η πρώτη επαγγελματική της ενασχόληση άρχισε το 1954 στο χορό Αρχαίας Τραγωδίας του Εθνικού Θεάτρου, όπου παρέμεινε μέχρι το 1958. Έλαβε την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος της ηθοποιού, ως εξαιρετικό ταλέντο, από Ανώτατη Κρατική Επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το 1959 πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο, δίπλα στον Δημήτρη Χόρν, με το έργο Ρομανσέρο του Ζακ Ντεβάλ.
Σε διάστημα μεγαλύτερο των τριάντα πέντε ετών θεατρικής και κινηματογραφικής καριέρας, πρωταγωνίστησε σε 61 ταινίες μεγάλου μήκους και 90 Θεατρικά έργα, Ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου.
Υπήρξε βουλευτής στην Α' Περιφέρεια Αθηνών, με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Η αρχική της θητεία ήταν από τις 29 Ιουλίου 1999, μέχρι και τον Απρίλιο του 2000.Ορκίστηκε για τρίτη φορά στο βουλευτικό θώκο τον Ιανουάριο του 2007, ως πρώτη επιλαχούσα των εκλογών του 2004, λόγω της παραίτησης του Νικήτα Κακλαμάνη, ο οποίος έθετε εκείνη την περίοδο υποψηφιότητα για τη θέση του Δημάρχου Αθηναίων. Στις βουλευτικές εκλογές του 2007 έλαβε την 12η θέση ανάμεσα στους υποψηφίους της Νέας Δημοκρατίας στην Α' Αθηνών και δεν εκλέχθηκε.
Ασχολείται επίσης με τη ζωγραφική, έχοντας ήδη πραγματοποιήσει με επιτυχία έκθεση στη Γκαλερί Αντήνωρ το 1993. Πίνακάς της εκτίθεται στο Μουσείο ΒΟΡΡΕ.
Διετέλεσε ακόμα Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Αθηναίων, την περίοδο 1994 - 2002 επί Δημαρχίας Δ. Αβραμόπουλου. Υπήρξε Πρόεδρος του Δημοτικού Ραδιοφωνικού Σταθμού Αθήνα 9.84 (1995 - 2002), και δύο χρόνια Πρόεδρος του κέντρου βρεφών "ΜΗΤΕΡΑ" (2004 - 2006).
Υπήρξε παντρεμένη με τον διευθυντή φωτογραφίας της Φίνος Φιλμς Αριστείδη Καρύδη-Φουκς.Φιλμογραφία
Χαρούμενο ξεκίνημα (1954)
Κυνηγώντας τον έρωτα (1956)
Ο άνθρωπος του τραίνου (1958)
Έγκλημα στο Κολωνάκι (1959) [Ζανέτ Φλωρά]
Έγκλημα στα παρασκήνια (1960) [Έλενα Παυλίδη]
Ένας δον Ζουάν για κλάμματα (1960)
Στην πόρτα της κολάσεως (1960)
Τα κίτρινα γάντια (1960) [Ρένα Καλλιγαρίδη]
Τρεις κούκλες κι εγώ! (1960) [Ντόλη]
Αντιγόνη (1961) [Ισμήνη]
Αλλοίμονο στους νέους (1961) [Ρίτα]
Ο άντρας της γυναίκας μου (1962) [Λουλού]
Ο τρίτος δρόμος (1963)[Νόρα Σαγιάννη]
Ο φίλος μου ο Λευτεράκης (1963) [Φωφώ Βλάσση]
Το κάθαρμα (1963) [Μάγδα «Μαρκησία»]
Ο καθώς πρέπει (1963) [Ελένη]
Η σοφερίνα (1964) [Λιλή Χαρίδημου]
Ο κράχτης (1964) [Γιούλα Μπογκοσιάν]
Γάμος αλά... Ελληνικά (1964) [τραγουδίστρια]
Η γυνή να φοβήται τον άνδρα (1965) [Ελένη Κοκκοβίκου]
Υιέ μου... υιέ μου... (1965) [Ρένα Παπασάββα]
Ο επαναστάτης (1965) [Άννα Αποστόλου]
Αχ!.. και νά΄μουν άντρας (1966) [Στέλλα / Αλέκος]
Μια γυναίκα κατηγορείται (1966) [Ελεονώρα Δενδρινού]
Οι στιγματισμένοι (1966) [Έφη]
Ο πουλημένος άνθρωπος (1967) [Βάνα Ζαπαντή]
Ο αχόρταγος (1967) [Λένα Καμπάνταη]
Ο γεροντοκόρος (1967) [Μαίρη Αγγελίδου]
Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι (1967) [Μαίρη Χατζηθωμά (Κωνσταντινίδου)]
Καπετάν φάντης μπαστούνι (1968) [Μαρίνα Γιαννά]
Μια Ιταλίδα απ' τη Κυψέλη (1968) [Μπιάνκα]
Οικογένεια Χωραφά (1968) [Μαρίκα]
Μπροστά στην Αγχόνη (1968) [Στέλλα Λίβα]
Ο μπλοφατζής (1969) [Έλλη (Μιράντα)]
Ο τζαναμπέτης (1969) [Βέρα Ρογγάνη]
Ένας τρελός γλεντζές (1970) [(ρεσεψιονίστ)]
Κρίμα... το μπόι σου (1970) [Δανάη Τριανταφυλλίδη (Ροδανά)]
Οι τρεις ψεύτες (1970)
Η κρεββατομουρμούρα (1971) [Κούλα Τσιφικλή]
Ο φαφλατάς (1971) [Τζίνα Ρόζα]
Πίσω μου σ' έχω σατανά (1971) [Εύα Πετυχάκη]
Της ζήλιας τα καμώματα (1971) [Χριστίνα Καράλη]
7 χρόνια γάμου (1972) [Έφη Φωτίου]
Συμμορία εραστών (1972) [Έλενα Γεωργιάδου-Βαγιάνου]
Ο φαλακρός μαθητής (1979) [(υπουργός)]
Γεύση από Ελλάδα (1980)
Ο ποδόγυρος (1980) [Μαριάννα Δερμούζου]
Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ (1981) [Ρένα Σκουλαρίκου]
Τα καμάκια (1981)
Το μεγάλο κανόνι (1981) [Μάρθα Απαλοχέρη]
Σενάριο (1985) [Φίφη Γιαβρόγλου]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.retromaniax.gr/
ΑΠΟ ΤΟ http://www.ishow.gr/

49 σχόλια:
Meryem Türe (Ria Aniston)
Επιτέλους μία πρόταση που θα δώσει μία τζούρα αισιοδοξίας για τον καλλιτεχνικό χώρο η επαναφορά της
"Αδείας ασκήσεως επαγγέλματος ηθοποιού"
Και μαζί με αυτό θα έπρεπε (Επίσης θέτω μία έγκλιση, Για όσους ηθοποιούς δεν κάνουν να είναι ηθοποιοί, παράδειγμα δεν θα δώσω ξέρετε για ποια λέω (Ε_έ_η Ρ_ν_ο_)
γιατί με βλέπω στη μπουζού)
Κι όλα αυτά επειδή θα πάω πάλι Αλήθεια κι αλήθεια θα τσούξει
Όπως για παράδειγμα ο "κώδικας δεοντολογίας" του Σ.Ε.Η
Η φιλοσοφία τους από δω και στο εξής συνοψίζεται στην φράση
"Καθόλου ελεύθερος λόγος, περισσότερος περιορισμός", ο οποίος περιορισμός θα είναι ιδιαίτερα εμφανής,
Λοιπόν η πρόταση που θέτω είναι εξής μαζί με την επαναφορά της "άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του ηθοποιού" αυτόματος, αυτόματος να αφαιρεθούν και ΌΛΑ τα διπλώματα των ηθοποιών που δεν έχουν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και αυτοί που εκ των υστέρων θα την εισπράξουν
Οι ηθοποιοί που δεν είναι εντάξει να λέγονται οι ηθοποιοί να τους αφαιρούνται τα διπλώματα που τους έχουν δοθεί υποχθόνια από τις δραματικές σχολές Με σκοπό να καθαρίσει επιτέλους η μάζα των "ηθοποιών"!!! που δυστυχώς για την Ελλάδα μας είναι ανάξιοι εμπιστοσύνης, ήθους,και αρχών που δεν διαθέτουν εκ γενετής.
Εδώ να σημειωθεί ένα θερμό συγχαρητήρια☆ στην Κυρία Δέσποινα Στυλιανοπούλου που η πρόταση αυτή είναι από μία ηθοποιό των παλιών ελληνικών κινηματογράφων που με τόσο ζήλο, αγάπη και σεβασμό έθεσε Κάτι που έπρεπε να είχε τεθεί από καιρό τώρα μπορεί "το γοργόν και χάριν έχει" αλλά για την παρούσα φάση "κάλλιο αργά παρά ποτέ".
Με ιδιαίτερη εκτίμηση για όλους
Ria (Meryem) Anastasiou "Türe"...
Φίδι Καλό Μόνο Νεκρό
The Athenian
Μουσική/Στίχοι: The Athenian/The Athenian
Em D Am C D Em
Καθόμουν ήρεμος στο σπίτι ήταν μέρα για αραλίκι
Em D Am C D Em
και είχα απλώσει και τα πόδια πάνω στο σκαμπό
Em D Am C D
Καθόμουν με φραπέ στο χέρι και είχα στο άλλο το μπεγλέρι
C D
ξαφνικά φωνάζει η γυναίκα μου γρήγορα φίδι βάλε μπότες και έλα εδώ
Em D Am C D
Φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι μια μπαλτιά του ρίχνω
Em D Am C D
φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι ρίχνω στο ψαχνό
Em D Am C D
Φίδι καλό μόνο νεκρό πιάνω σκούπα ξαναρίχνω
C D
και αυτό μένει και κοιτάει με βλέμμα δολοφονικό
Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D Em
Εγώ κοιτούσα τη δουλειά μου, την έβρισκα με τα γυαλιά μου
Em D Am C D Em
καθρέφτες είχα επιλέξει, για να 'μαι τρέντυ αρσενικό
Em D Am C D
Φορούσα τιραντέ φανέλα παντόφλα και σορτσάκι τρέλα
C D
μα ξαφνικά φωνάζει η γυναίκα μου γρήγορα φίδι βάλε μπότες και έλα εδώ
Em D Am C D
Φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι μια μπαλτιά του ρίχνω
Em D Am C D
φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι ρίχνω στο ψαχνό
Em D Am C D
Φίδι καλό μόνο νεκρό πιάνω σκούπα ξαναρίχνω
C D
και αυτό μένει και κοιτάει με βλέμμα δολοφονικό
Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D Em
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει, μ' έχει
Μάγια
Στίχοι: Λεωνίδας Σώζος
Μουσική: Λεωνίδας Σώζος
1η ερμηνεία: Josephine
Με τι μάγια με κρατάς
καρδιά μου που το πας
και απ' το καλημέρα
εσένα σκέφτομαι όλη μέρα.
Με τι μάγια με κρατάς
και όταν με φιλάς
χάνω το μυαλό μου
λίγο λίγο τον εαυτό μου.
Γι' αυτά τα μάτια εδώ και μήνες δεν κοιμάμαι
Στα δυο σου χείλη έχω κολλήσει και φοβάμαι
να μην πληγωθώ.
Τρέχω σε μάγισσες τις νύχτες
ύποπτους δρόμους χαρορίχτρες
για να μου πουν αν είναι αλήθεια ή αν είναι ψέμα αυτό που ζω.
Τρέχω σε μάγισσες τα βράδια
για να ερμηνεύουν τα σημάδια
που μ' αφήνεις στο λαιμό
και μένω ν' απορώ...
Με τι μάγια με κρατάς
καρδιά μου που το πας
και απ' το καλημέρα
εσένα σκέφτομαι όλη μέρα.
Με τι μάγια με κρατάς
και όταν με φιλάς
χάνω το μυαλό μου
λίγο λίγο τον εαυτό μου.
Σ'αυτό το βλέμμα όλες τις ώρες μου χαρίζω
μέρα τη μέρα ούτε που με αναγνωρίζω
έχω τρελαθεί...
Τρέχω σε μάγισσες τις νύχτες
ύποπτους δρόμους χαρορίχτρες
για να μου πουν αν είναι αλήθεια ή αν είναι ψέμα αυτό που ζω.
Τρέχω σε μάγισσες τα βράδια
για να ερμηνεύουν τα σημάδια
που μ' αφήνεις στο λαιμό
και μένω ν' απορώ...
Με τι μάγια με κρατάς
καρδιά μου που το πας
και απ' το καλημέρα
εσένα σκέφτομαι όλη μέρα.
Με τι μάγια με κρατάς
και όταν με φιλάς
χάνω το μυαλό μου
λίγο λίγο τον εαυτό μου.
Με τι μάγια με κρατάς
καρδιά μου που το πας
και απ' το καλημέρα
εσένα σκέφτομαι όλη μέρα.
Με τι μάγια με κρατάς
και όταν με φιλάς
χάνω το μυαλό μου
λίγο λίγο τον εαυτό μου.
Κάποια από τα άσχετα σχόλια δεν έχουν διαγραφεί.
Δημοσίευση σχολίου