ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Μιχάλης Παπαδάκης
Γεννήθηκε στα Χανιά Κρήτης το 1907 και σπούδασε στην "Επαγγελματική Σχολή Θεάτρου". Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο Κοτοπούλη το 1925 και την ίδια χρονιά γράφτηκε μέλος του ΣΕΗ. Συνεργάστηκε στη συνέχεια με θιάσους όπως του Αιμ. Βεάκη, του Εθνικού θεάτρου, της Αλίκης-Κώστα Μουσούρη, του Βασ. Αργυρόπουλου και από το 1947 απετέλεσε μόνιμο μέλος του θιάσου Βασ. Λογοθετίδη τόσο στο θέατρο όσο και στον κινηματογράφο. Όταν αργότερα εγκατέλειψε τη σκηνή, εργάστηκε ως διαχειριστής και διοικητικός υπάλληλος σε διάφορους θιάσους. Υπήρξε σύζυγος της ηθοποιού Άννας Ρούσσου. Πέθανε το 1978.
Φιλμογραφία 
Χαμένοι άγγελοι (1948) [δικηγόρος υπεράσπισης] 
Ένα βότσαλο στη λίμνη (1952)  [Κώστας, υπάλληλος]
Δεσποινίς ετών 39 (1953) [εφοριακός]
Σάντα Τσικίτα (1953) [φωτογράφος]
Ιστορία μιας κάλπικης λίρας (1955)  [φαρμακοποιός]
Ένας ήρως με παντούφλες (1958)  [σκακιστής στο καφενείο]
Ευτυχώς... τρελάθηκα! (1961)  [Κος Μαγγίνας]
ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΙΣ 12 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2012.

1 σχόλιο:

Σ.Κ. είπε...

Αφαιρέστε τη φωτογραφία. Πρόκειται για συνωνυμία. Εικονίζεται ο αδελφός της αείμνηστης Ελένης Παπαδάκη. Παρακαλώ διορθώστε άμεσα το λάθος.