ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

ΚΑΙΤΗ ΠΑΝΑΓΟΥ

Καίτη Πανάγου  
Γεννήθηκε το 1931. Αν και άρχισε τις εμφανίσεις της το 1951 με αρχαία κωμωδία και συνεργάστηκε αργότερα (1961) με το Εθνικό Θέατρο όπου έπαιξε σε έργα Μολιέρου, Λόρκα κ.α., η καριέρα της βασικά ξεκίνησε από τη Εθνική Λυρική Σκηνή όπου τραγούδησε σε οπερέτες και όπερες. Η σταδιοδρομία της γενικά κυμάνθηκε τόσο προς την πρόζα όσο και προς το μουσικό θέατρο. Τελικά αφοσιώθηκε αποκλειστικά στο τραγούδι όπου σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Στην αρχή της καριέρας της εμφανίστηκε και στον κινηματογράφο. 
Φιλμογραφία 
Ριρίκα (1951) 
Κατέστρεψα μια νύχτα την ζωή μου (1951) 
Ωρκίσθηκα εκδίκησι (1952) 
Έτσι έσβησε η ζωή μου (1952) [Στάσα]
ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΙΣ 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια: