ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΑΛΑΜΙΔΟΥ (ΚΑΛΑΜΙΔΑ)

Ηλέκτρα Καλαμίδου ή Καλαμίδα
Γεννήθηκε στην Καβάλα το 1916. Ηθοποιός του Μουσικού Θεάτρου. Μέλος του Σ.Ε.Η. από το 1934. Σύζυγος του Νίκου Σαραντόπουλου.
Φιλμογραφία
Η ωραία του κουρέα (1969) [θεία Σαπφούς]
Μια Ιταλίδα απ' τη Κυψέλη (1968) [Ρορό (Αργυρώ)]
Ο πουλημένος άνθρωπος (1967)
Η Εύα δεν... αμάρτησε (1965) [Κλεοπάτρα]
Ξαναγύρισε κοντά μου (1965) [Λιάνα Λαζαρίδη-μητέρα Δημήτρη Μαυράκη]
Ορφανή στους πέντε δρόμους (1964)
Με λύγισε η φτώχεια (1964)
Το πιθάρι (1962) [Λουκία]
Θρίαμβος (1962)
Συνοικία το "όνειρο" (1961)

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε στην Καβάλα.

πανος τ.

Ανώνυμος είπε...

Η Ηλέκτρα Καλαμίδου γεννήθηκε το 1916 και στην εγκυκλοπαίδεια του Θόδωρου Έξαρχου δεν αναφέρεται χρονολογία θανάτου.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι εν ζωη;
Ξερει κανεις μηπως;

Ανώνυμος είπε...

Ο Θόδωρος Έξαρχος δεν αναφέρει ημερομηνία θανάτου, γιατί βρισκόταν ακόμη στη ζωή. Σε μια από τις τελευταίες της συνεντεύξεις η Σπεράντζα Βρανά αναφέρεται σε αυτήν και λέει "ελπίζω να μας βλέπει αυτή τη στιγμή".

Giannis_ola_sta_robot είπε...

Τι εν ζωη ρε φιλε.Ουτε ο Μητσοτάκης δεν πήγε 100.Εννοειται εχει πεθανει

Ανώνυμος είπε...

Από πού κι ως πού εννοείται; Είναι κάποιοι άνθρωποι που περνάνε τα 100. Καθόλου δεν εννοείται. Πάντως κανείς δεν ξέρει αν ζει ή αν πέθανε.

Siahandmade είπε...

Δεν μπόρεσα να βρω φωτο της νέα...
Στης Βρανάς τη συνέντευξη έδειχνε μια ξανθιά ωραία γυναίκα με μακρύ μαλλί, λεπτουλα, αυτή ήταν? Δε μοιάζει ούτε καν στο πρόσωπο

Unknown είπε...

Δεν ειναι εν ζωη εδω και χρονια...ζουσε στο χωριο μου την τελευταια περιοδο της ζωης της...