ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΟΠΗ ΑΛΒΑ

Πόπη Άλβα
Πραγματικό όνομα: Χριστοδούλου Μερόπη
Γεννήθηκε στην Ζαγορά της Ηπείρου το 1915. Προσωπικότητα του ελαφρού μουσικού θεάτρου (μέλος ΣΕΗ: 1938). Είχε σπουδάσει σε Σχολή μπαλέτου και «βγήκε στη σκηνή» νεαρότατη. Διέπρεψε στην επιθεώρηση «Σιλουέτα» (Θέατρο «Σαμαρτζή», 1939) και από τότε ανέλαβε πολλούς ρόλους «νουμερίστας» σε επιθεωρήσεις και κωμωδίες, συνεργαζόμενη με κατοχικούς και μεταπολεμικούς θιάσους. Είχε μαζί με τον Νίκο Σταυρίδη δικό της θίασο. Πέθανε στην Αθήνα το 1996.
Φιλμογραφία
Το χρονικό μιας Κυριακής (1975)
Μια ελληνίδα στο χαρέμι (1971) [φίλη της Ρένας που κέρδισε το λαχείο]
Η θεία μου η χίπισσα (1970)
Μια τρελή... τρελή... σαραντάρα (1970) [Ειρήνη]
Τρελά κορίτσια απίθανα αγόρια (1970)
Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του (1969)
Δέκα μέρες στο Παρίσι (1962) [Καίτη]
Ο γαμπρός μου, ο δικηγόρος! (1962) [Καλλιόπη Καψομανώλη]
Η κυρά μας η μαμμή (1958) [Ασημίνα]
Πρωτευουσιάνικες περιπέτειες (1956) [Γεωργία]

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σύζυγος του ηθοποιού Κώστα Δούκα..

Στάθης είπε...

Έπαιξε και στο "Μια τρελλή... τρελλή... σαραντάρα" το οποίο δεν μνημονεύεται.