ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

ΤΑΚΗΣ ΚΑΒΟΥΡΑΣ

Τάκης Κάβουρας

Γεννημένος στον Μελιγαλά της Μεσσηνίας το 1931, ο Τάκης Κάβουρας ήταν εκ των πρώτων Ελλήνων της μοντέρνας εποχής – και αναμφίβολα ο διασημότερος – ο οποίος ασχολήθηκε με τη Σωματοδόμηση αυτή καθεαυτή, ως μεμονωμένη δραστηριότητα, και όχι μέρος κάποιου άλλου αθλήματος. Η σωματοδομή του, αλλά και τα ιδιαίτερα πνευματικά και ψυχικά του χαρίσματα, του άνοιξαν γρήγορα το δρόμο για καριέρα ηθοποιού σε ταινίες ελληνικής και διεθνούς παραγωγής, καθώς και για καριέρα τραγουδιστή. Ακολουθώντας τη διεθνή τάση, ο Τάκης Κάβουρας μαζί με τον Χρήστο Καρβέλα άνοιξαν (1960) το πρώτο ιδιωτικό γυμναστήριο στην Αθήνα (Κολωνάκι). Ο Τάκης Κάβουρας ζούσε κοντά στο κέντρο της Αθήνας και τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε θέματα υγείας. Η σύζυγός του Γαβριέλα Λασκαρίδη στάθηκε δίπλα του μέχρι την τελευταία στιγμή. Πέθανε στις 3 Ιανουαρίου 2018.

Φιλμογραφία

Γαλήνη (1958)

Μέδουσα (1973)

ΑΠΟ ΤΟ https://www.xbody.gr/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: