ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

ΚΟΜΠΑΡΣΟΣ


Κομπάρσος

Τον βρήκαμε σε 22 ταινίες.

Φιλμογραφία

Μοντέρνα Σταχτοπούτα (1965)

Τ΄αδέλφια μου (1966)[ορχήστρα)

Κοινωνία ώρα μηδέν (1966)[στο αστυνομικό τμήμα]

Τζένη Τζένη (1966)[υπάλληλος κέντρου διασκέδασης]

Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (1966)[Αξιωματικός Ασφάλειας]

Σήκω χόρεψε συρτάκι (1967)[μπουζούκι]

Αυτή η γη είναι δική μας (1967)[κάτοικος χωριού]

Κοντσέρτο για πολυβόλα (1967)[Ανώτατος Αξιωματικός]

Ένας απένταρος λεφτάς (1967)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]

Για ποιον χτυπά η κουδούνα (1968)[πελάτης κέντρου διασκέδασης] 

Ο τσαχπίνης (1968)[στη δεξίωση]

Ο μικρός δραπέτης (1968)[γκαρσόνι]

Το πιο λαμπρό μπουζούκι (1968)[θεατής στο θέατρο]

Μια κυρία στα μπουζούκια (1968)[καλεσμένος στο γάμο]

Ορκίζομαι είμαι αθώα (1968) [πελάτης κέντρου διασκέδασης]

Ελπίδες που ναυάγησαν (1968)[ορχήστρα - κιθάρα]

Πήρε ο άνεμος τα όνειρά μου (1968)[πελάτης ταβέρνας]

Κακός ψυχρός και ανάποδος (1969) [γιατρός]

Ησαία μην χορεύεις (1969)[υποψήφιος γαμπρός σε φωτογραφία]

Όχι (1969)[ανώτατος αξιωματικός]

Ένας άφραγκος Ωνάσης (1969) [πελάτης ταβέρνας και στη παρέλαση]

Σε ικετεύω αγάπη μου (1970) [ορχήστρα]

ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ



1 σχόλιο:

Ν. Καπάκης είπε...

"Τζενη Τζένη" 1966, στο μπάρ που μεθανε Καρέζη και Μπάρκουλης