ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ


Γιώργος Κιμούλης

Ο Γιώργος Κιμούλης  είναι Έλληνας ηθοποιός, σκηνοθέτης και μεταφραστής. Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 18 Σεπτεμβρίου 1956. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά επαγγελματικά στο θέατρο το 1977 με τη θεατρική ομάδα "Ελεύθερο Θέατρο" και στον κινηματογράφο το 1981 στην ταινία "Τα όπλα μου ρίχνουν λουλούδια". Το 1986 δημιούργησε τη δική του θεατρική ομάδα, το "Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας". Το 1996 ίδρυσε δραματική σχολή. Είναι μέλος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών -στο οποίο κατά το παρελθόν έχει διατελέσει και αντιπρόεδρος- και μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων. Έχει παντρευτεί και έχει χωρίσει δύο φορές. Ο πρώτος του γάμος ήταν με την τραγουδίστρια Μαργαρίτα Ζορμπαλά και ο δεύτερος με την πολιτικό Μαρία Δαμανάκη, με την οποία απέκτησε την κόρη του, Μαριάννα. Τον Οκτώβριο του 2016 ορίστηκε μέλος της επιτροπής διαλόγου για τη συνταγματική αναθεώρηση. Στις 28 Φεβρουαρίου του 2017 ορίστηκε πρόεδρος του Κέντρου Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και παραιτήθηκε από τη θέση αυτή λίγες ημέρες μετά, στις 16 Μαρτίου.

Φιλμογραφία

Ο αγώνας των τυφλών (1977)

Τα όπλα μου ρίχνουν λουλούδια (1981)

Λούφα και παραλλαγή (1984)

Εν Πλω   (1986)

Νοκ άουτ   (1986)

Βίος και Πολιτεία (1987)

Βιοτεχνία ονείρων (1990)

The Republic (2015)

Ένας κι ένας (2000)

Λίστα γάμου (2006)

Μια Μέλισσα τον Αύγουστο (2007)

Πρώτη Φορά Νονός (2007)

Ψυχραιμία (2007)

Λούφα και απαλλαγή Άι Φορ (Ι4) (2008)

Οι ιππείς της Πύλου (2011)

Μαριονέτες (2015)

ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια: