ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021

ΠΑΝΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΠΟΥΛΟΣ


Πάνος Κοκκινόπουλος

Ο Πάνος (Παναγιώτης) Κοκκινόπουλος (Αθήνα, 19 Νοεμβρίου 1949) είναι Έλληνας σκηνοθέτης. Tελείωσε το Βαρβάκειο και έφυγε στην Γκρενόμπλ, στην Γαλλία να σπουδάσει Βιοχημεία. Εκεί τότε ήταν μια μεγάλη πανεπιστημιούπολη όπου υπήρχαν και δύο Cine Club, όπου γνωστοί σκηνοθέτες παρουσίαζαν τις ταινίες τους. Με φιλική παρότρυνση, ο Κοκκινόπουλος εγκατέλειψε τις σπουδές του στη Γκρενόμπλ και έτσι πήγε να σπουδάσει κινηματογράφο στο Παρίσι. Στο Παρίσι γνώρισε την πρώτη του σύζυγο και απέκτησε και τη γαλλική υπηκοότητα. Από τον πρώτο του γάμο απέκτησε έναν γιο. Από το δεύτερο του γάμο με την παραγωγό Μπέση Βουδούρη, απέκτησε μία κόρη την Έλλη. Παρέμεινε παντρεμένος με τη Βουδούρη για οχτώ χρόνια. Για πολλά χρόνια διατηρούσε σχέση με την ηθοποιό Παναγιώτα Βλαντή, ενώ για πέντε χρόνια διατηρούσε σχέση με την ηθοποιό Λένα Παπαληγούρα.  Στις εκλογές του Σεπτεμβρίου του 2015 ήταν υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία στην Α' περιφέρεια της Αθήνας.

Φιλμογραφία

Μέρες του '36 (1972)

ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια: