ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

ΜΠΕΜΠΑ ΡΟΖΑΛΙΝ

Μπέμπα Ροζαλίν
Χορεύτρια του Μουσικού Θεάτρου. Σπούδασε στη σχολή της μεγάλης δασκάλας Έλλης Ζουρούδη. Εμφανίστηκε σε δεκάδες επιθεωρήσεις στη δεκαετία του 50, με παρτενέρ τον Λευτέρη Χαδέλη, επίσης μαθητή της Ζουρούδη . Ξεχώρισε επίσης στο θέατρο χορεύοντας οριεντάλ . Καλή και όμορφη χορεύτρια που έφυγε νωρίς από το θέατρο.
Φιλμογραφία
Πιάσαμε την καλή (1955)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: