ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

ΒΑΣΙΑ ΤΡΙΦΥΛΛΗ

Βάσια Τριφύλλη
Η Βάσια Τριφύλλη είναι Ελληνίδα ηθοποιός. Το πραγματικό της όνομα είναι Βασιλική Ελευθερίου. Γεννήθηκε στις 31 Μαΐου 1947 στην Αθήνα και έχει καταγωγή από την Κύθνο (από την πλευρά της μητέρας της), ενώ ο πατέρας της είναι Αθηναίος γεννημένος στην Πλάκα. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου (1969). Η πρώτη της εμφάνιση, με το θίασο του Κώστα Βουτσά - Μάρως Κοντού - Νίκου Ρίζου ( 1969 - 1970 ). Στον κινηματογράφο έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 1970 με την ταινία "Ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά". Είχε συμμετοχές της σε ταινίες στο πλευρό του Θανάση Βέγγου, όπως: "Ο παλαβός κόσμος του Θανάση", "Ο φαλακρός μαθητής" κ.α. Χάρισε τη φωνή της στη μεταγλώττιση της ταινίας "Μάγια, η μέλισσα".  Αξέχαστη θα μείνει η συμμετοχή της στους "Αυθαίρετους" (1989). Έχει παρουσιάσει με αρκετά μεγάλη επιτυχία, διάφορα τηλεπαιχνίδια, με κυριότερο το "Ραντεβού στα τυφλά".  Έχει τιμηθεί με το έπαθλο "Παναθήναια" για την προσφορά της στην επιθεώρηση την περίοδο 2000 - 2002. Έχει υπάρξει δημοτική σύμβουλος Αθηναίων.
Φιλμογραφία
Ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά (1970) [Ματίνα]
Εγώ ρεζίλεψα τον Χίτλερ (1970)
Ναι μεν αλλά (1972)
Ο παλαβός κόσμος του Θανάση    (1979)[Ελένη]
Ο φαλακρός μαθητής (1979)[Βασιλική Χατζηαθανασοπούλου]
Βέγγος, ο τρελός καμικάζι (1980) [Τασία]
Ο Θανάσης και το καταραμένο φίδι (1982) [Φρόσω Χρυσαφάκη - Χατζηθανάση]
ΑΠΟ ΤΟ http://www.ishow.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: