ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΟΥΡΝΙΑΔΗΣ


Γιώργος Φουρνιάδης
Γεννήθηκε 1937 στον Σβορώνο Κατερίνης και σπούδασε στην Ανωτέρα Σχολή Κινηματογράφου και Θεάτρου Λυκούργου Σταυράκου. Μέλος της Αντιπροσωπευτικής Επιτροπής Ηθοποιών του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, στο οποίο θέατρο εργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη. Δίδαξε θέατρο στη Δραματική Σχολή Κυριάκου Χαρατσάρη στη Θεσσαλονίκη και σε θεατρικά τμήματα της Λαϊκής Επιμόρφωσης του νομού Πιερίας. Ασχολήθηκε με την ανάπτυξη του μαθητικού και ερασιτεχνικού θεάτρου, δημιουργώντας θεατρικές σκηνές σε σχολεία και πολιτιστικούς συλλόγους κυρίως της δυτικής Μακεδονίας. Δημιούργησε ερασιτεχνικούς θιάσους και τα περιφερειακά τμήματα της Παιδικής Σκηνής, της Πειραματικής Σκηνής και της Ποντιακής Σκηνής του Κ.Θ.Β.Ε. και τον θεσμό της Πολιτιστικής Άνοιξης Πιερίας (1987). Ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής του Καλλιτεχνικού Οργανισμού Μακεδονίας και ιδρυτικό μέλος του οργανισμού Φεστιβάλ Ολύμπου (1972) με έδρα την Κατερίνη. Καλλιτεχνικός διευθυντής του επί σειρά ετών.
Φιλμογραφία
Δοξόμπους - Doxobus (1987)  
Καραβάν σαράι  (1986)     
Ρομαντικό σημείωμα (1978)     
Το χρονικό μιας Κυριακής (1975)  
Δι`ασήμαντον αφορμήν (1974) [Γρηγόρης]  
Η τελευταία Ανοιξη (1972) 
Εκείνοι που ξέρουν ν' αγαπούν   (1968) 
Ο παράς και ο φουκαράς (1964)   [φωτογράφος]
Μονεμβασιά (1964)[Ζάχος Ροκανάς, φίλος του Νίκου]
Ουρανός (1962)    
Το ποτάμι  (1960) 
Λύτρωσε με αγάπη μου (1960)

Δεν υπάρχουν σχόλια: