ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 1 Μαΐου 2024

ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΜΠΡΙΝΟΣ

Μιχάλης Λαμπρινός

Αδελφός του σκηνοθέτη Ανδρέα Λαμπρινού. Ήταν φροντιστής κι έκανε την διεύθυνση παραγωγής.

Φιλμογραφία

Διακοπές στην Αίγινα (1958)[γκαρσόνι]

Τρελός, παλαβός και Βέγγος (1967) [καταβρέχει τον Μηλιάδη στο χωριό]

Δόκτωρ Ζι-Βέγγος (1968)

Ένα ασύλληπτο κορόιδο (1969) [εστιάτορας]

 

2 σχόλια:

Ν. Καπάκης είπε...

Είναι ο Μιχάλης Λαμπρινός, αδελφός του σκηνοθέτη Ανδρέα Λαμπρινού. Εκτός απο τα σύντομα περάσματα στον φακό, έκανε σε πολλές ταινίες τη διεύθυνση παραγωγής. Συχνά επίσης θα τον δείτε σε τίτλους με την ιδιότητα του φροντιστή

Ν. Καπάκης είπε...

Στην ταινια ¨διακοπές στην Αίγινα¨γκαρσόνι