ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2022

ΘΑΝΟΣ ΤΡΑΓΚΑΣ

Θάνος Τράγκας 

Ο Θάνος Τράγκας (1904 - 1983) ήταν λογοτέχνης, καλλιτέχνης, ποιητής, θεατρικός συγγραφέας και σκηνοθέτης. Γεννήθηκε στην Αθήνα.  Μεγάλωσε στην οδό Θερμοπυλών 50 στο Μεταξουργείο. Ο πατέρας του Νίκος Αναγν. Τράγκας είχε καταγωγή από την Αναβρυτή Λακωνίας. Η μητέρα του Χριστίνα Τράγκα (πατρ. Αν. Ζέρβας) είχε γεννηθεί στην Αθήνα και ήταν μαία (1879-1960). Αδέρφια: Κωνσταντίνος Τράγκας (Βελονοθεραπευτής - Ιατρός, πρωτοπόρος στην Ελλάδα), Ιωάννης Τράγκας (Ιατρός-γυναικολόγος), Γιώργος Ν. Τράγκας, Αντώνης Τράγκας και Αντιγόνη Τράγκα-Φρόντζου γνωστοί δικηγόροι.  Παντρεύτηκε τη Μαίρη Βογιατζή το 1962, ενώ το 1963 απέκτησαν την κόρη τους Χριστίνα. Σπούδασε στη Νομική Σχολή, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (Στην γενιά του Βάσου Φαληρέα κρατώντας φιλική σχέση μαζί του). Τέλος ήταν Διπλωματούχος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Ωδείου (1926-1929).

Φιλμογραφία

Όταν ο έρως πληγώνει (1930)

ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: