ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ

Γιάννης Κονιδάρης

Γεννήθηκε στο Νυδρί της Λευκάδας το 1947 και σε μικρή ηλικία μετακινήθηκε στην Αθήνα, όπου ακολούθησε θεατρικές σπουδές. Εργάσθηκε αρχικά ως ηθοποιός και αργότερα ως σεναριογράφος και σκηνοθέτης. Γρήγορα τον απορρόφησε ο εκδοτικός χώρος, όπου δραστηριοποιήθηκε για 30 χρόνια, καταξιώνοντας και στην ελληνική αγορά σημαντικούς ξένους συγγραφείς όπως ο Φίλιπ Βάντερμπεργκ και η Μπάρμπαρα Γουντ. Πέθανε στην Αθήνα το 2007.

Φιλμογραφία

Ο τρελός τά΄χει 400 (1968)

Βαβυλωνία (1970)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ  https://aromalefkadas.gr/

ΑΠΟ ΤΟ https://www.news247.gr/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: