ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Λάμπρος Κωστόπουλος

Γεννήθηκε στην Πάτρα το 1930 και φοίτησε στη σχολή του Εθνικού Θεάτρου, με δάσκαλο τον Ροντήρη. Πρωτοδούλεψε στο Εθνικό ως ηθοποιός και στη συνέχεια ως βοηθός του Αλέξη Μινωτή. Το 1966 - '67 διεύρυνε τη σκηνοθετική του δραστηριότητα ανεβάζοντας στο Εθνικό τραγωδίες όπως «Μήδεια», «Αντιγόνη» και άλλα έργα στην Κεντρική και στη Νέα Σκηνή του θεάτρου. Επίσης συνεργάστηκε με τα ΔΗΠΕΘΕ Βέροιας και Καλαμάτας. Στο ενεργητικό του είχε και παιδικά βιβλία και συνεργασία με το περιοδικό «Νέα Εστία». Πέθανε στις 20 Ιανουαρίου 2004.

Φιλμογραφία

Φτώχεια και αριστοκρατία (1959)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ www.elia.org.gr/

ΑΠΟ ΤΟ https://www.rizospastis.gr/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: