ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 6 Μαρτίου 2022

ΚΟΜΠΑΡΣΟΣ


Κομπάρσος
Τον βρήκαμε σε 9 ταινίες.

Φιλμογραφία

Η Κλεοπάτρα ήταν Αντώνης (1966)

Ο γαμπρός μου ο προικοθήρας (1967)[στο χορό με τους Charms)

Οι άντρες δεν λυγίζουν ποτέ (1968)

Οι μνηστήρες της Πηνελόπης (1968)[με τον ''Κάτσε κάτω'']

Καπετάν φάντης μπαστούνι (1968)[ορχήστρα]

Το πιο λαμπρό μπουζούκι (1968)[ορχήστρα]

Ο τρελός τά΄χει 400 (1968)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]

Η αρχόντισσα κι ο αλήτης (1968) [επιβάτης λεωφορείου]

Ο άνθρωπος της καρπαζιάς (1969)[ορχήστρα]

ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ


2 σχόλια:

Ν. Καπάκης είπε...

Το πιο λαμπρό μπουζούκι. Ορχήστρα στο ααπρόμαυρο αποσπασμα της ταινίας

Ν. Καπάκης είπε...

Το πιο λαμπρό μπουζούκι. Ορχήστρα
https://www.youtube.com/watch?v=njA4GH6EMZc (1:08
)