ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020

ΝΤΙΝΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΔΗΣ


Ντίνος Αυγουστίδης

Γεννήθηκε στις 17 Αυγούστου 1954. Παντρεύτηκε  την Μαρία Τζομπανάκη το 1985 και χώρισαν το 1998. Έχουν γιο τον ηθοποιό,  Ορφέα Αυγουστίδη.

Φιλμογραφία

Ζήσε στην έρημο κι άσε τους μοναχικούς ανθρώπους στην πόλη (1975)

Κλειστό παράθυρο  (1977) [Χρυσός]

Γάμος στο περιθώριο (1989) [Λευτέρης]

Ο κύριος Άλεξ  (1997)

Γυναίκα με παραισθήσεις  (1998)

Το κλάμα βγήκε απ' τον Παράδεισο  (2001) [Αξιωματικός]

Το μόνον της ζωής του ταξείδιον  (2001) 2001

Η Λίζα και Όλοι οι Άλλοι  (2003) [πατέρας της Λίζας]

Ψυχραιμία  (2007) [Κρομμύδας]

Το Κακό: Στην Εποχή των Ηρώων  (2009) [Νικίας]

Λούφα και παραλλαγή: Σειρήνες στη στεριά (2011)


Δεν υπάρχουν σχόλια: