ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΟΠΕΛΙΩΤΗΣ



Φιλμογραφία
Ο πειρασμός μιας μικρής (1975)
Φλογερές Ελληνίδες (1975)
Στιγμές ερωτικού παροξυσμού (1976) [Θάνος]
Το ακρογιάλι του έρωτα (1976) [Γιώργος]
Δεκαεπτά σφαίρες για έναν άγγελο (1981)
Ο αυτάκιας (1982)
Το κόκκινο τρένο (1982)
Η φιλήδονη (1983)
Καταζητείται το πρόσωπο της ημέρας (1983)
Νιάτα στη λάσπη (1984)
Τίφανυ η αγριόγατα του σεξ (1985)
Μια παπαδιά στα μπουζούκια Νο2 (1985)
Ο Δυναστείας (1985)
Ψηλός λιγνός και ψεύταρος (1985)
Ο αγκαλίτσας: Ένα εξαγόμενο κορόιδο   (1985)
Πόντιος είμαι ότι θέλω κάνω (1987)
ΑΠΟ ΤΟ https://www.retrodb.gr/

3 σχόλια:

panosss είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
panosss είπε...

Ο τυπος στην φωτογραφια δεν ειναι ο Αντώνης Σκοπελιώτης.Ο Αντώνης Σκοπελιώτης παιζει τον φωτογραφο σε αυτην την ταινια Τον συγκεκριμενο ηθοποιο της φωτογραφιας δεν θυμαμαι να τον εχω ξαναδει σε αλλη ταινια...Οι φλογερες ελληνιδες δεν ειναι του 1975 αλλα του 1984 η καπου εκει...

KOSTAS είπε...

Ότι λέει το retrodb...