ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019

ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΝΙΟΣ

Γιώργος Ζένιος
Ο Γιώργος Ζένιος γεννήθηκε στην Λεμεσό της Κύπρου και σε ηλικία 7 ετών μετακόμισε μαζί με τους γονείς του στο Λονδίνο. Στην αρχή σπούδαζε γιατρός αλλά τα παράτησε και τελικά έγινε ηθοποιός. Επέστρεψε στην Κύπρο μετά από το χωρισμό του με την γυναίκα του. Από το 2013 έπαιξε στην τηλεοπτική σειρά ''Μπρούσκο'' όπου είχε το ρόλο του Διαμαντή Νικολάου. Είναι παντρεμένος με την Αλίκη με την οποία απέκτησε τρία παιδιά τον Αντρέα τον Νώντα και την Μαρία καθώς και 4 εγγόνια την Εράσμω τον Γιώργο την Αλίκη και τον Ορφέα.
Φιλμογραφία
Για ποιόν να βρέξει! (1976)
Ισχυρή δόση... σεξ (1978)
Η μαύρη Εμμανουέλα (1980)
Καλαμπούς (2002)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.ilovestyle.com/
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε το 1939