ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

ΟΛΥΜΠΙΑ ΤΟΛΙΚΑ

Ολυμπία Τολίκα
Γεννημένη στη Θεσσαλονίκη το 1945, η Ολυμπία Τολίκα είχε εγκαταλείψει τις ιατρικές της σπουδές και αφοσιώθηκε στη μουσική και στο θέατρο. Αριστούχος της φωνητικής,
των ανώτερων θεωρητικών και της δραματικής τέχνης του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης και του Απολλώνιου Ωδείου Αθηνών, είχε συνεργαστεί ως ηθοποιός, επί είκοσι πέντε χρόνια, με το ΚΘΒΕ, το Άρμα Θέσπιδος, το Εθνικό Θέατρο και με
την Ελληνική Ραδιοφωνία και είχε διδάξει ορθοφωνία και ιστορία της μουσικής στην ιδιωτική εκπαίδευση. Διηύθυνε το περιοδικό «Πνευματική Ιδιοκτησία» της ΑΕΠΙ, «ΕΙ» και «Απόδημον Έπος» και είχε, επίσης, εκδώσει το ιδιαίτερα αξιόλογο «Επίτομο Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό της Βυζαντινής Μουσικής». Για τη δραστηριότητάτης είχε τιμηθεί με διάφορες διακρίσεις.  Η Ολυμπία Τολίκα υπήρξε σύζυγος του ηθοποιού Αντώνη Θεοδωρακόπουλου. Πέθανε στις 6 Απριλίου 2000.
Φιλμογραφία
Μάης  (1976)
Κραυγή γυναικών  (1978)
Τα όπλα μου ρίχνουν λουλούδια  (1981)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.ntng.gr/
ΑΠΟ ΤΟ https://www.tanea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: