ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΑΠΕΚΟΣ

Κώστας Τσαπέκος
Γεννήθηκε στη Δράμα το 1944.Σπούδασε θέατρο στη σχολή του Θεάτρου Τέχνης "Κάρολος Κουν" και στη σχολή Πέλου Κατσέλη. Εργάστηκε σαν ηθοποιός σε θιάσους της Θεσ/κης και της Αθήνας των Φέρτη-Καλογεροπούλου, Αγγ. Αντωνόπουλου, του θεάτρου Τέχνης, της Ξένιας Καλογεροπούλου και του Γιώργου Αρμένη στο ανέβασμα του έργου "Νταν" του Δημήτρη Κορδάτου.. Το '79 άνοιξε μαζί με τον επίσης πρόωρα χαμένο δραμινό ηθοποιό Σταύρο Καλάρογλου, το θρυλικό μπαρ "Dada" στα Εξάρχεια. Συμμετείχε σε διάφορες ραδιοτηλεοπτικές παραγωγές και δίδασκε υποκριτική στη δραματική Σχολή Βεάκη. Απ το 2002 έμενε μόνιμα στα Αποίκια της Άνδρου και ως σκηνοθέτης συμμετείχε στον Θεατρικό όμιλο Άνδρου. Το 2009 δημιούργησε τη Λαική Σκηνή Άνδρου και σαν καλλιτεχνικός δ/ντης και σκηνοθέτης ανέβασε αξιόλογα έργα.  Πέθανε στις 10 Φεβρουαρίου 2018.
Φιλμογραφία
Ένα τανκς στο... κρεββάτι μου (1975)
Ο Θανάσης και το καταραμένο φίδι (1982)
Γενέθλια πόλη (1987)
Τοπίο στην ομίχλη (1988)
Μεταίχμιο (1994)
ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK AYTOI "OI ΩΡΑΙΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ."..- OTAN ΕΠΕΣΕ Η ΑΥΛΑΙΑ..https://www.facebook.com/groups/108590691626/?fref=nf

Δεν υπάρχουν σχόλια: