Η Μπάρμπαρα Μπουσέ, (Barbara Bouchet, αληθινό όνομα Barbara Goutscher) είναι μια ηθοποιός Γερμανικής καταγωγής. Αν και στη διάρκεια της μακροχρόνιας καριέρας της εμφανίστηκε σε περισσότερα από 80 φιλμ και τηλεοπτικές παραγωγές, μεταξύ των οποίων η παρωδία κατασκοπικών ταινιών Casino Royale (1967), το μιούζικαλ Sweet Charity (1969) και η δημοφιλής τηλεοπτική σειρά Σταρ Τρεκ, έγινε κυρίως γνωστή και αστέρι πρώτου μεγέθους στην Ιταλία και την Ευρώπη με τη συμμετοχή της σε μερικά από τα κορυφαία τζιάλι και δεκάδες σεξοκωμωδίες. Γεννήθηκε στις 15 Αυγούστου του 1944 στο Ράιχενμπεργκ της Σουντέτενλαντ, που βρισκόταν τότε υπό Γερμανική κυριαρχία (Η περιοχή βρίσκεται στην δυτική Τσεχοσλοβακία και μέχρι το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου κατοικούνταν από εθνοτικούς Γερμανούς). Μετά το πέρας του πολέμου η οικογένεια της μαζί με χιλιάδες άλλους ομοεθνείς της μεταφέρθηκαν σε στρατόπεδα προσφύγων στον υπό Αμερικανική κατοχή τομέα, αποκτώντας έτσι το δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση και να τους χορηγηθεί αργότερα άδεια για μετανάστευση στις Η.Π.Α μετά από σχετική νομοθετική ρύθμιση του Κονγκρέσσου το 1948. Η οικογένεια της εγκαταστάθηκε τελικά στο Σαν Φρανσίσκο όπου και πέρασε τα παιδικά και εφηβικά της χρόνια. Το 1959, σε ηλικία 16 ετών, θα έχει την πρώτη της επαφή με τον κόσμο του θεάματος. Συμμετέχει και κερδίζει σε διαγωνισμού τοπικού τηλεοπτικού σταθμού για μια θέση στο μουσικοχορευτικό σόου The KPIX Dance Party.[3]. Εμφανίζεται στο καθημερινό σόου μέχρι το 1962 αποκτώντας μια πρώτη γεύση δημοφιλίας και ένα εισιτήριο για το Χόλιγουντ. Είναι η εποχή που θα αλλάξει το επώνυμο της από το Γερμανικό Γκούτσερ στο Γαλοπρεπές Μπουσέ. Οι πρώτες δουλειές της είναι στο χώρο του μόντελινγκ κάνοντας εξώφυλλα σε περιοδικά και διαφημιστικά για την τηλεόραση. Σύντομα περνάει στο χώρο της υποκριτικής με μικρούς ρόλους σε ταινίες όπως What a Way to Go! (1964), John Goldfarb, Please Come Home (1964), In Harm's Way (1964), και Agent for H.A.R.M. (1966). Το 1967 ερμηνεύει το ρόλο της Μις Μάνιπενι στην κωμική κατασκοπική περιπέτεια Casino Royale και κάνει φωτογράφιση για το τέυχος Φεβρουαριόυ του περιοδικού Playboy.[4] Συμμετέχει σε γνωστές τηλεοπτικές σειρές αλλά φοβούμενη την τυποποίηση και αναζητώντας μεγαλύτερους ρόλους μεταναστεύει στην Ιταλία όπου και παραμένει μέχρι σήμερα. Στη δεκαετία του '70 γίνετε η κορυφαία εμπορικά σταρ του Ιταλικού κινηματογράφου και η δημοφιλία της σε όλη την Ευρώπη εκτινάσσεται στα ύψη. Η φυσική καλλονή και οι συχνές τολμηρές εμφανίσεις της την κάνουν περιζήτητη ενώ το όνομα της στη μαρκίζα αρκεί για να γεμίσει τα σινεμά. Ανάμεσα στις δουλειές της ξεχωρίζουν τα υποδειγματικά τζιάλι La Tarantola dal ventre nero (1971), Non si sevizia un paperino (1972) και La dama rossa uccide sette volte (1972), τα πολιτσιοτέσκι (βίαια αστυνομικά - γκανγκστερικά φιλμ) Milano calibro 9 (1972), Casa d'Appuntamento (1972) και Con la rabbia agli occhi (1976) και οι σεξοκωμωδίες 40 gradi all'ombra del lenzuolo (1976), Spogliamoci così senza pudor (1976) και La moglie in vacanza... l'amante in città (1980). Το 1976 συμμετείχε στην ταινία Το Αγκίστρι, μια από τις τελευταίες παραγωγές του Κλέαρχου Κονιτσιώ
Φιλμογραφία
Το αγκίστρι (1976)
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου