ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Χρήστος Αποστόλου 
Σκηνοθέτης και πολυπράγμονας άνθρωπος που υπηρέτησε τον κινηματογράφο από πολλές θέσεις. Ο ίδιος ήταν και σεναριογράφος στις περισσότερες δικές του ταινίες, αλλά πρώτη καταγεγραμμένη δουλειά του είναι το σενάριο της περιώνυμης ταινίας του Χρήστου Σπέντζου "Αμάρτησα για το παιδί μου" (1950). Ασχολήθηκε επίσης με το μοντάζ και την παραγωγή. Παρά τις διόλου ευκαταφρόνητες δημιουργίες του σε σημαντικές ταινίες όπως "Το στραβόξυλο" (1952), "Κάθε εμπόδιο για καλό" (1958) κ.α. όπου καθοδήγησε με επιτυχία εξέχοντες ηθοποιούς όπως τον Βασίλη Αργυρόπουλο, τον Ντίνο Ηλιόπουλο κ.α., δεν βρέθηκαν δυστυχώς πουθενά βιογραφικά στοιχεία του. Οι πηγές όλες, έντυπες και ηλεκτρονικές φαίνεται να τον αγνοούν. Επίσης, παρά το ότι στην αρχή της καριέρας του εμφανίστηκε και ως ηθοποιός, δεν φέρεται ούτε ως μέλος του ΣΕΗ.
Φιλμογραφία
Ως ηθοποιός
Ζαΐρα (1952)                                    
Ο γενίτσαρος (1953)
Δούκισσα της Πλακεντίας (1956)  [+ Διευθυντής παραγωγής]
Ως σκηνοθέτης
 Το στραβόξυλο (1952)  [+ διασκευή σεναρίου]
Κάλλιο αργά παρά ποτέ (1955)
Ραντεβού με τον έρωτα (1957) [+ σενάριο + μοντάζ]
Κάθε εμπόδιο για καλό (1958)  [+ σενάριο]
Ανθισμένη αμυγδαλιά (1959) [+ παραγωγή + μοντάζ]
Σταχτοπούτα (1960)                       
Το κορίτσι του δρόμου (1960)  [+ παραγωγή + σενάριο]
Ο παλληκαράς (1961)
Η καρδιά της μάνας (1963) [+ σενάριο]
Ήταν όλοι τους... κορόϊδα! (1964) [+ σενάριο + μοντάζ]
Είναι βαρύς ο πόνος μου (1965)  [+ σενάριο]
Ως σεναριογράφος σε ταινίες άλλων
Αμάρτησα για το παιδί μου (1950)


Δεν υπάρχουν σχόλια: