ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

ΣΤΡΑΤΟΣ ΦΛΩΡΟΣ

Στράτος Φλώρος 
Γεννημένος το 1931, απεβίωσε νεαρώτατος κατά την πιθανώς πρώτη και μοναδική του εμφάνιση στην ταινία του Γρηγόρη Γρηγορίου "Πικρό Ψωμί" (1951). Στην πραγματικότητα δεν πρόλαβε καν να ολοκληρώσει την κατά τα άλλα αξιόλογη συμμετοχή του στον ρόλο του Γιάγκου.  Στη θέση του κλήθηκε ο Γιώργος Φούντας ο οποίος κάλυψε το κενό στις σκηνές ιδιαίτερα των συναντήσεων του Γιάγκου με την Λουίζα, παίζοντας "πλάτη". Η τραγικότητα του περιστατικού, που ήρθε να επιτείνει το ήδη τραγικό θέμα της ταινίας, έχει αποτυπωθεί με σχετική αφιέρωση στους τίτλους της. 
Φιλμογραφία
Πικρό ψωμί (1951) [ Γιάγκος]


Δεν υπάρχουν σχόλια: