ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Γιάννης Χριστόπουλος
Γεννήθηκε στην Αθήνα (Περιστέρι) το 1946. 
Ηθοποιός, χορευτής, χορογράφος. Έκανε μαθήματα χορού με τις κυρίες Κική Μανιάτη, Αλίκη Βέμπο και Αγάπη Ευαγγελίδη. Χόρεψε με το μπαλέτο του Γιάννη Φλερύ και Λίντα Άλμα. Απόφοιτος σχολής Μουσικού Θεάτρου του Μενέλαου Θεοφανίδη στο Ελληνικό Ωδείο Αθηνών το 1966. Συμμετοχές σε δεκάδες επιθεωρήσεις στα θέατρα Ακροπόλ, Εθνικού κήπου, Μπουρνέλλη, Βέμπο, Χατζηχρήστου κλπ με τους Ορέστη Μακρή, Βλαχοπούλου, Σταυρίδη, Χατζηχρήστο, Ηλιόπουλο, Βασιλειάδου, Μαρίκα Νέζερ, Άννα Μαρία Καλουτά, Αυλωνίτη, Βρανά, Μπελίντα, Γκιωνάκη κλπ. Συμμετοχή σε τηλεοπτικές σειρές ''Κυριακή χωρίς σύννεφα'', ''Εκείνες κι εγώ''με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, ''Τρεις κι ο κούκος'', ''Κλέφτες κι αστυνόμοι'' κλπ
Συμμετείχε σε μεγάλες περιοδείες σε Ευρώπη, Καναδά, Αμερική και Αυστραλία με το Γιώργο Οικονομίδη, Κώστα Χατζηχρήστο, Μαίρη Χρονοπούλου, Σταύρο Παράβα και το Γιώργο Κωνσταντίνου. Επίσης δούλεψε σε νυχτερινά μαγαζιά στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τον Γιώργο Οικονομίδη, τη Ζωζώ Σαπουντζάκη, τη Μαίρη Χρονοπούλου και τη Ρένα Κουμιώτη.
Φιλμογραφία
Διαμάντω (1961)
Ο αδελφός μου ο τροχονόμος (1963)
Μια τρελή τρελή οικογένεια (1965)
Κορίτσια για φίλημα (1965)
Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (1966)
Θυσία (1966)
Οι κυρίες της αυλής (1966)
Διπλοπενιές (1966)
Όλοι οι άντρες είναι ίδιοι (1966)[ναύτης/χορευτής]
Οι θαλασσιές οι χάντρες (1967)
Κοντσέρτο για πολυβόλα (1967)
Το πιο λαμπρό αστέρι (1967)
Η αρχόντισα κι ο αλήτης (1968)
Το λεβεντόποαιδο (1969)
Η ωραία του κουρέα (1969)
Ο αχαίρευτος (1970)
Σ΄αγαπώ (1971)
Ο κύριος Εξουσίας (1980)
Ο τελευταίος άντρας (1981)
Τροχονόμος Βαρβάρα (1981)
Και το πρώτο κλαρίνο (1988)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΟ FB https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi

Δεν υπάρχουν σχόλια: