ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 18 Μαρτίου 2023

ΛΙΤΣΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ

Λίτσα Λαζαρίδου

Ευαγγελία (Λίτσα)Λαζαρίδου. Γεννήθηκε στη Σμύρνη το 1909 και γράφτηκε στο ΣΕΗ το 1926. Συνεργάστηκε με την «Οπερέτα» και εμφανίστηκε στο «Κρυφό ρομάντσο» του Θ. Σακελλαρίδη. Αργότερα (1940) συνεργάστηκε με τον Μ. Κοκκίνη και τον θίασό του (Θέατρο «Μόντιαλ»). Στην Κατοχή, μετείχε σε μουσικό θίασο στο Θέατρο «Παπαϊωάννου» (με τους Ν. Μηλιάδη, Μ. Κρεββατά, κ.ά.). Λάμπρου Ε. Το 1913 εμφανίστηκε στη «Βουλγάρα» του Π. Δημητρακόπουλου, με Ν. Πλέσσα, Αγνή Ροζάν, κ.ά. (Θέατρο Συντάγματος). Κατόπιν, αναφέρεται ως μέλος του Θιάσου της Φ. Γεωργιάδου που παρουσίασε την επιθεώρηση «Πολεμικά Παναθήναια».

Φιλμογραφία

Φίλησέ με Μαρίτσα (1930)[Σούζυ]

ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/groups/topostheatrou/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: