ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2022

ΑΝΝΑ ΦΕΡΜΑ -ΠΑΝΖΙΚΑ

Άννα Φέρμα – Πανζίκα

Γεννήθηκε το 1912. Σύζυγος του Νίκου Φέρμα. Άρχισε τη σταδιοδρομία της ως χορεύτρια και ακροβάτις στο βαριετέ "Όασις" του Ζαππείου (1930) και αργότερα εμφανίστηκε ως ηθοποιός σε όλα τα είδη θεάτρου (πρόζα, επιθεώρηση, μουσική κωμωδία). Συνεργάστηκε επανειλημμένα με το σύζυγό της, σε δικούς του περιοδεύοντες θιάσους. Υπήρξε μέλος του ΣΕΗ με ημερομηνία εγγραφής 25-7-1934.

Φιλμογραφία

Ανήσυχα νιάτα (1963)

 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Άννα Παντζίκα γεννήθηκε το 1912 και δυστυχώς δεν είναι γνωστό πότε πέθανε. Άρχισε τη σταδιοδρομία της ως χορεύτρια και ακροβάτις στο βαριετέ "Όασις" του Ζαππείου (1930) και αργότερα εμφανίστηκε ως ηθοποιός σε όλα τα είδη θεάτρου (πρόζα, επιθεώρηση, μουσική κωμωδία). Συνεργάστηκε επανειλημμένα με το σύζυγό της, σε δικούς του περιοδεύοντες θιάσους. Υπήρξε μέλος του ΣΕΗ με ημερομηνία εγγραφής 25-7-1934. (Από το βιβλίο του Θόδωρου Έξαρχου).

Ανώνυμος είπε...

Του Νίκου Φέρμα ήταν σύζυγος. Μπερδευτήκατε με το Γιάννη Φέρμη.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΤΕ ΠΕΘΑΝΕ? ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.