ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

ΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ


 Πάνος Νικολαίδης

Ηθοποιός και σκηνοθέτης. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1939. Αποφοίτησε αριστούχος από τη δραματική σχολή Κωνσταντινίδη, με δάσκαλο τον Δημήτρη Κεχαΐδη. Πέθανε στις 27 Οκτωβρίου 2016.

Φιλμογραφία

Happy Day (1977)

Παγίδα στην Ελλάδα (1982)

Σόδομα και Γόμορα (1982)

Ο φονιάς (1983)[Οθωμανός]

Και δυο αυγά Τουρκίας (1987)

Η ζωή με τον Άλκη (1988)

Κρυστάλλινες νύκτες (1992)

Αλεξάνδρεια (2001)

Καντίνα (2009)

Η διαθήκη του ιερέα Ιωάννη Μελιέ (2009)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://vassilopouloupanagiota.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: