ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΑΡΡΗΣ

Στέλιος Σαρρής
Στέλιος Σαρρηγιάννης. Γεννήθηκε το 1940 στην Αθήνα και πήρε άδεια ηθοποιού ως εξαιρετικο ταλέντο. Σπούδασε στη σχολή του Μενελαου Θεοφανίδη. Πέθανε στις 14 Δεκεμβρίου 2023.
Φιλμογραφία
Φτώχεια και αριστοκρατία (1959)[μαθητής της Βέμπο]
Τα ομορφόπαιδα!.. (1971)

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φτωχεια και αριστοκρατία, μαθητης της Βεμπο

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε το 1940 στην Αθήνα, πήρε άδεια ηθοποιού ως εξαιρετικό ταλέντο, ενώ σπούδασε και στη σχολή του Μενέλαου Θεοφανίδη.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης το πραγματικό του επώνυμο είναι Σαρηγιάννης

Ανώνυμος είπε...

Άνθρωπος που γνωρίζει προσωπικά το Στέλιο Σαρρή, μου επεσήμανε πως ΔΕΝ ήταν σύζυγος της Μπέττυς Μοσχονά. Αντιθέτως ήταν πολύ καλοί φίλοι και έπαιξαν μαζί σε πολλά έργα.

KOSTAS είπε...

Αφού το λέει ο κ. Χριστόπουλος, το διορθώνω αμέσως...

Ανώνυμος είπε...

Ψάχνω μέρες τώρα να ερθω σε επαφή με τον κύριο Στέλιο και δεν μπορώ!!!
Ανησυχώ....

Ανώνυμος είπε...

Πώς μπορώ να μάθω νέα του?? Ξέρει κάποιος κάτι??
Θα του ήμουν ευγνώμων αν απαντούσε κάποιος!!
Ευχαριστώ πολύ.

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ. Το ίδιο.μιλουσαμε καθημερινά.θα πήγαινε το Πάσχα σε κάτι συγγενείς στη Γλυφάδα αλλά Δευτέρα θα επέστρεφε.οποιος μάθει κάτι παρακαλώ ας με ενημερώσει

Ανώνυμος είπε...

Μίλησα τώρα μαζί του όλα καλα

Ανώνυμος είπε...

Μιλάμε τώρα όλα καλα

Ανώνυμος είπε...

Έχω τρείς μήνες περίπου να μάθω νέα του ξέρει κάποιος κάτι?

Ανώνυμος είπε...

Είναι στο ελπίς στον τρίτο όροφο παθολογικο

Ανώνυμος είπε...

Είναι στο ελπίς παθολογικό τρίτο όροφο

Ανώνυμος είπε...

Βγήκε και είναι στο σπίτι υου στα εξαρχεια.
Οποίος θέλει να τον βοηθήσει γιατί έχει θέματα επιβίωσης κλπ

Ανώνυμος είπε...

Επίσης οι κύριες Φίλες του θα ήθελαν να μείνει στο ΕΛΠΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΝΟΙΑ..:

Ανώνυμος είπε...

Έφυγε χτες 14 Δεκεμβρίου, όπως ανακοίνωσε ο Σπύρος Μπιμπίλας