ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

ΕΛΕΝΑ ΜΙΧΑΗΛ

Έλενα Μιχαήλ
Απόφοιτος δραματικής σχολής και σεμινάρια σκηνοθεσίας.΄Αλλες σπουδές: Σχολή γραμματέων, μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις, λογιστικά. Απόφοιτος Γαλλικής Ακαδημίας. Σάν ηθοποιός συμμετοχή σε πολλές θεατρικές παραστάσεις.16 χρόνια τηλεόραση και 42 ταινίες γιά σινεμά και βίντεο. Δημιουργός τής"Διαχρονικής Σκηνής" όπου ανεβαίνουν έργα κλασσικού ρεπερτορίου.π.χ "Λοκαντιέρα", "Υυπηρέτης δύο αφεντάδων", "Η αξιοσέβαστη πόρνη" κ.λ.π
Φιλμογραφία

Ερωτική υπερένταση (1977)
Μια παπαδιά στα μπουζούκια (1980)
Ο αυτάκιας (1982)
Θύρα 7 η μεγάλη στιγμή   (1983)
Ο Παπα-σούζας    (1983)
Τηλεκανίβαλοι   (1986)
Πόντιος είμαι ότι θέλω κάνω (1987)
Made in Greece    (1987)
Τσιμπήστε μας κι αφήστε μας (1988)

Δεν υπάρχουν σχόλια: