ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019

ΜΙΣΤΟΣ ΧΑΝΤΑΣ

Μίστος Χαντάς
Γεννήθηκε το 1904. Ηθοποιός του μουσικού θεάτρου, μέλος του ΣΕΗ από το 1925. Γιός του Σπυρίδωνος Χαντά και αδελφός της Η. Χαντά. Αναφέρονται περιοδείες του το 1945 και το 1948, με τον «Μουσικοδραματικό Θίασο» του γεννημένου το 1914 ηθοποιού Τάσου Λύδη, στον οποίο ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής.
Φιλμογραφία
Για την αγάπη της (1930)
Μπροστά στο θεό (1953)
Η ωραία των Αθηνών (1954)
Άσσοι του γηπέδου (1956)
Η θυσία της μάνας (1956)
Το νησί των γενναίων (1959)       
Στην Κύπρο άρχισε η αγάπη μας   (1960)
Ο τσακιτζής (1960)
Η κατάρα της μάνας (1961)
Πίσω και σας φάγαμε (1972)
Ο πειρασμός μιας παντρεμένης     (1976)
ΑΠΟ ΤΟ https://www.retrodb.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: