ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019

ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Ηρακλής Παπαδάκης 
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1935. Σπούδασε στο Κολέγιο Αθηνών και μετά θέατρο και κινηματογράφο. Από τα πρώτα του κινηματογραφικά βήματα (1958) συναποτέλεσε την «Ομάδα των πέντε» (Ρ. Μανθούλης, Φ. Μεσθεναίος, Ν. Κούνδουρος, Γ. Μπακογιαννόπουλος, Η. Παπαδάκης), η οποία πρωτοπόρησε στην παραγωγή και διάδοση του - παραγκωνισμένου μέχρι πριν λίγα χρόνια - ντοκιμαντέρ. Ο Η. Παπαδάκης το 1959 δημιούργησε τη δική του εταιρία παραγωγής «Αργώ», η οποία ασχολήθηκε αποκλειστικά με το ντοκιμαντέρ. Το 1960, με τον Ροβύρο Μανθούλη γύρισαν το πρώτο ελληνικό αρχαιολογικό ντοκιμαντέρ με τίτλο «Η Ακρόπολη των Αθηνών». Από το 1967 έως το 1971 ήταν συνδιευθυντής της αγγλικής εταιρίας «Aegean Films». Πέθανε το 2001.
Φιλμογραφία
Ακρόπολις των Αθηνών   (1960)
Η πιο μεγάλη δύναμη (1963)
Πράσινο χρυσάφι (1965)
Φράγμα 11 (1965)
Καλύτερη οργάνωση, λιγότερος κόπος, περισότερο εισόδημα (1967)
Βίος και πολιτεία  (1987)
ΑΠΟ ΤΟ https://www.rizospastis.gr/

2 σχόλια:

Vouts είπε...

Έπαιξε τον ιδιοκτητη νυχτερινου κεντρου και βαρύμαγκα Μπελούση στο Μινόρε της Αυγής.

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτη προσωπικότητα και υπέροχος ως βαρυμαγκας Μπελουσης στο Μινόρε της Αυγής