ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 7 Απριλίου 2019

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Χρήστος Κωνσταντόπουλος
Έγινε γνωστός από τη συμμετοχή του στη τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 ''Λάμψη'', υποδυόμενος τον Σέβο Δράκο. Από το 1961 εως το 1991, έλαβε μέρος σε 48 παραστάσεις του Εθνικού θεάτρου. Πέθανε στις 23 Σεπτεμβρίου 1994 αφού υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο.
Φιλμογραφία
Το μυστικό του κόκκινου μανδύα (1960)
Δεκαεπτά σφαίρες για έναν άγγελο (1981)
Άγρια νειάτα    (1982)

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Επάνω γράφετε ότι έχει πεθάνει το 94κ το 95 συμμετεχει στην μαυροματα..κατι είναι λάθος.

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε το 1940.