ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 14 Απριλίου 2019

ΚΟΜΠΑΡΣΑ





























Κομπάρσα

Την βρήκαμε σε 15 ταινίες.
Φιλμογραφία
Μήτρος και Μητρούσης στην Αθήνα (1960)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Της μιας δραχμής τα γιασεμιά (1960)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Μυρτιά (1961)
Διαόλου κάλτσα (1961)[στην επίδειξη]
Αλίμονο στους νέους (1961)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Η Αλίκη στο Ναυτικό (1961)[στο γάμο]
Προδωμένη αγάπη (1962)
Μην είδατε τον Παναή (1962)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Αμαρτίες γονέων (1963)
Ο Καζανόβας (1963)[στην επίδειξη μόδας]
Ένα κορίτσι για δυο (1963)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Λενιώ η βοσκοπούλα (1963)[στο γάμο]
Μερικοί το προτιμούν κρύο (1963)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Εμείς τα μπατιράκια (1963)
Ο λαγοπόδαρος (1964)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]

Δεν υπάρχουν σχόλια: