ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

ΝΙΤΣΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ

Νίτσα Φιλοσόφου
Η Νίτσα Φιλοσόφου ήταν Ελληνίδα ηθοποιός. Γεννήθηκε το 1906 στη Σύμη. Ήταν σύζυγος του συνθέτη και τενόρου Αδάμ Αγουρίδη Κωνσταντίνου (γεν. 1893) με τον οποίον παντρεύτηκαν το 1932 και είχαν γιο τον ηθοποιό Γιώργο Κωνσταντίνου. Πέθανε το 1975 στην Αθήνα και κηδεύτηκε στο Α Νεκροταφείο Αθηνών.
Φιλμογραφία
Οι περιπέτεις του Βίλλαρ (1924)
Η απαγωγή της νύφης  (1925)
Ελληνική ραψωδία  (1932)
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο σύζυγός της ήταν ο εκλεκτός τενόρος Μιχαήλ Κωνσταντίνου (γενν. 1893), με τον οποίο παντρεύτηκαν τον Ιανουάριο του 1932.

Ιων είπε...

η ομορφη μητερα του γνωστου Γ. κωσταντινου !!