ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 10 Μαρτίου 2019

ΠΟΠΗ ΑΛΚΟΥΛΗ


Πόπη Αλκουλή 


Η σκηνοθέτης και ηθοποιός Πόπη Αλκουλή γεννήθηκε στην Αθήνα. Θεωρείται η φεμινίστρια σκηνοθέτης της χώρας μας. Σπούδασε κινηματογράφο στο Παρίσι, θέατρο στη σχολή του Κουν και στη σχολή του Ρενέ Σιμόν στο Παρίσι. Το 1971 γύρισε στην Ελλάδα. Παντρεύτηκε το σκηνοθέτη του θεάτρου Τάσο Αλκουλή και εργάστηκε μαζί του σε διάφορες παραστάσεις στο θέατρο Διονυσία της Καλλιθέας. Στη συνέχεια εργάστηκαν μαζί στη διαφήμιση. Το 1972 γύρισε την μικρού μήκους ταινία "Η Εκδρομή" και το 1977 τη μεγάλου μήκους "Οι Γυναίκες σήμερα", που κέρδισε δύο βραβεία στο Αντιφεστιβάλ της ίδιας χρονιάς. Το 1982 σταμάτησε τη διάφήμιση και εργάστηκε σχεδόν αποκλειστικά στην τηλεόραση. Το 1988 αποσύρθηκε από το χώρο του κινηματογράφου και επανήλθε το 1991 στον τομέα της διαφήμισης. 

Φιλμογραφία
Το σπίτι της ηδονής  (1961)
Οι γυναίκες σήμερα (1977)
Περιπλάνηση  (1979)
Ιστορίες μιας κερήθρας   (1981)
Το άρωμα της βιολέτας   (1985)
Τα κοράκια  (1991)
Δέκα χρόνια μετά (1995)
Ο βαρώνος  (1996)
Ταξίδι στη Μυτιλήνη  (2010)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ https://www.cine.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: