ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 15 Απριλίου 2018

ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΥΚΑΡΙΔΗΣ

Στέλιος Καυκαρίδης
Κύπριος ηθοποιός και σκηνοθέτης. Σύζυγος της Δέσποινας Μπεμπεδέλη. Με μια πορεία πέραν των πενήντα χρόνων στο θέατρο ο Στέλιος Καυκαρίδης θεωρείται ένας από τους πιο σπουδαίους ηθοποιούς σε Κύπρο και Ελλάδα. Από το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν και το Θεατράκι του ΡΙΚ μέχρι τον ΘΟΚ και το Σατιρικό θέατρο, έχει ζήσει μοναδικές στιγμές και έχει αφήσει έντονα το δικό του ‘αποτύπωμα’ στο θέατρο. 
Φιλμογραφία
Εταιρία θαυμάτων (1962)
Οι εκδικητές της Κύπρου (1974)
Δολοφονήστε τον Μακάριο (1975)
Θάνατος με δόσεις (1988) [Ρούσης]
Ο τελευταίος γυρισμός   (2008)
Οικόπεδο 12 (2012)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.ishow.gr/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1941 ΣΤΗ ΛΕΥΚΩΣΙΑ