ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ

Ανδρέας Μαυρομάτης
Κύπριος ηθοποιός. Γεννήθηκε το 1933. Αποφοίτησε από το Παγκύπριο Γυμνάσιο και αμέσως εντάχθηκε στο κυπριακό θέατρο με δάσκαλο του τον Νίκο Παντελίδη. Επαιξε σε πολλά είδη θεάτρου όπως κωμωδία, οπερέτα, επιθεώρηση, ηθογραφία και αρχαία κωμωδία. Συνεργάστηκε με το Κυπριακό Θέατρο το Μουσικό Θέατρο και τον Οργανισμό Θεατρικής Ανάπτυξης Κύπρου ,τον θίασο Γέλιου, τον θίασο Παπαδημήτρη, τον θίασο Αστέρων και τον θίασο Κακουράτου. Συνεργάστηκε για δεκαετίες με το ΡΙΚ τόσο σε ραδιοφωνικά όσο και τηλεοπτικά προγράμματα κυρίως κυπριώτικα σκετς και επιθεωρήσεις. Πέθανε στις 18 Ιουλίου 2016.
Φιλμογραφία
Αγάπες και καημοί (1967)
Δολοφονήστε τον Μακάριο (1975)
Για ποιόν να βρέξει! (1976)
Εγώ και το πουλί μου (1982)
Το παναύριν (1990)
Η Γιαλλουρού (2000)
Το τάμα (2001)
Έξοδος (2007)
ΑΠΟ ΤΟ  http://dialogos.com.cy/

Δεν υπάρχουν σχόλια: