ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

ΕΛΣΑ ΜΟΡΛΕΝ

Έλσα Μορλέν  ή Μαρλέν ή Μαρλαίν
Κομπάρσα. Είχε πολύ γνωστό γραφείο κομπάρσων τη δεκαετία του '60, λάμβανε μέρος κι αυτή  στις ταινίες και οι σκηνοθέτες την έβαζαν κι έλεγε κάποια λόγια. 
Φιλμογραφία 
Κατά λάθος... μπαμπάς (1957)
Νταντά με το ζόρι (1959)[χορεύει στον γάμο]
Οι δοσατζήδες (1959)[γειτόνισσα]
Το κοροιδάκι της δεσποινίδας (1960)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Το ραντεβού της Κυριακής (1960)[στο τραπέζι του γάμου]
Ένας Δον Ζουάν για κλαματα (1960)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Μια του κλέφτη (1960)[περαστική]
[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Ο ατσίδας (1962)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Τα Χριστούγεννα του αλήτη (1962)
Εμείς τα μπατιράκια (1963)
Ανήσυχα νιάτα (1963)[δεσμοφύλακας]
Χωρίς ταυτότητα (1963)
Ο διαιτητής (1963)
Τα παιδιά της Μανταλένας (1963)
Ο Γιάννης τά'κανε θάλασσα (1964)
Συγχώρεσέ με αγάπη μου (1964)[πελάτισσα κάντρου δισκέδασης]
Ορφανή στους πέντε δρόμους (1964)
Καταιγίδα (1965)[στο καφενείο]
Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα (1965)[γειτόνισσα]
Του χωρισμού το τραίνο (1967
Ξεριζωμένη γενιά (1968)[΄΄τσατσά'']
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ Κ. ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/ ΠΟΥ ΜΑΣ ΥΠΕΔΕΙΞΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: