ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΜΗΤΣΙ ΚΑΡΡΑ

Μήτσι Καρρά (Δήμητρα Καπετανοπούλου)
Γεννήθηκε το 1941 στην Αίγυπτο. Αντικατέστησε την Αλίκη Βουγιουκλάκη λόγω της εγκυμοσύνης της, στα δύσκολα και μακρινά πλάνα, των ταινιών, ''Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά'' και  ''Η νεράιδα και το παλλικάρι''. Ήρθε στην Ελλάδα το 1956 και το 1960 είχε συμμετείχε στα Καλλιστεία. Είχε καταφέρει να φτάσει μέχρι την τελευταία πεντάδα. Το επάγγελμά της ήταν μοδίστρα στον Οίκο Τσοπανέλη, όπου έραβε φορέματα και η βασίλισσα Φρειδερίκη. Το 1961 η Μίτσι παντρεύτηκε και εγκαταστάθηκε με τον σύζυγό της Γιάννη Καρά (Καραθανάση) στην Αυστραλία.... Το 1965 επέστρεψε με τον σύζυγο και τα δυο της παιδιά στην Ελλάδα και πήρε μέρος σε ένα διαφημιστικό για προϊόντα μαλλιών και το 1969 έγινε η «Αλίκη στη θέση της Αλίκης». Η συνεργασία θα συνεχιζότανε αλλά η Μίτση εγκαταστάθηκε ξανά στο εξωτερικό.
Φιλμογραφία
Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά (1969)
Η νεράιδα και το παλλικάρι (1969)
ΑΠΟ ΤΟ  http://neoskosmos.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: