ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

ΜΠΕΛΛΑ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ

Μπέλλα Παπαπέτρου
Επιμελήθηκε το μακιγιάζ σε πολλές ελληνικές ταινίες. Παντρεύτηκε με κουμπάρα τη Σοφία Βέμπο το 1965 τον Γιώργο Βελέντζα (1927-2015) και την επόμενη χρονιά, απέκτησαν έναν γιο. Για τέσσερις δεκαετίες έβαφε την πρωθιέρεια και τις ιέρειες στο τελετουργικό της αφής της Ολυμπιακής φλόγας, στην αρχαία Ολυμπία. Το 1991 αντιμετώπισε προβλήματα υγείας κι αναγκάστηκε να σταματήσει να δουλεύει. Πέθανε το 2005.
Φιλμογραφία (ως ηθοποιός)
Πρέπει να ζήσεις αγάπη μου (1965)
ΑΠΟ ΤΟ http://cosmopoliti.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: