ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

ΝΤΑΙΖΗ ΜΑΥΡΑΚΗ

Νταίζη Μαυράκη 
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο το 1935 με καταγωγή από τα Χανιά,όπου και μεγάλωσε. Εξελέγη ''Σταρ Ελλάς'' το 1952 με το ψευδώνυμο ''Ακρωτήρι'' ενώ την ίδια χρονιά, κατετάγη τρίτη στα καλλιστεία που διοργανώθηκαν στις 30 Ιουνίου στο Long Beach της California για την ανάδειξη της ''Μις Υφήλιος''.  Υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με την κινηματογραφική εταιρία Universal αλλά εκτός από μια ελληνική ταινία που συμμετείχε, δεν συνέχισε στον κινηματογράφο. Σπούδασε σκηνοθεσία και ενδυματολογία στη Βιέννη.  Πέθανε στις 22 Νοεμβρίου 2018.
Φιλμογραφία
Νυχτερινή περιπέτεια (1954)[Νίνα]

Δεν υπάρχουν σχόλια: