ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

ΤΟΝΙΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ

Τόνια Φιλίππου - Κουτσού
Εξαιρετική σουμπρέτα του Μουσικού θεάτρου. Γεννήθηκε το 1942. Οι γονείς της ήταν οι ηθοποιοί, Ελένη και Ηλίας Φιλίππου (Γερουλάνος, πατριός της). Εμφανίστηκε στο θέατρο σε πολύ μικρή ηλικία. Πέθανε στις 13 Οκτωβρίου 2020.
Φιλμογραφία
Άντρα θέλω με πυγμή (1959)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

2 σχόλια:

teoant198 είπε...

Που κηδευτηκε?

Ανώνυμος είπε...

Ο Ηλίας Φιλίππου (Γερουλάνος) ήταν πατριός της. Το πραγματικό της επώνυμο ήταν Κουτσού και είχε γεννηθεί το 1942.