ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΦΕΝΤΑΡΙΟΣ

Γιώργος Λεφεντάριος
Ξεκίνησε ως ηθοποιός, απόφοιτος το 1958 της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κούν, αλλά γρήγορα τα εγκατέλειψε, σπούδασε δημόσιες σχέσεις στο Λονδίνο και επιστρέφοντας ανέλαβε το σχετικό τμήμα στην Κολούμπια, κυρίως όμως στη δισκογραφική εταιρία ΜΙΝΩΣ. Ήταν μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων, ενώ έχει οργανώσει πολλές συναυλίες σημαντικών Ελλήνων συνθετών και τραγουδιστών. Ασχολήθηκε πολύ, με τη διαφήμιση και προώθηση του ελληνικού τραγουδιού. Πέθανε στις 14 Ιανουαρίου 1999.
Φιλμογραφία
Η φτωχούλα και το βασιλόπουλο (1960)
Ο παλικαράς  (1961)
Η ελληνίδα και ο έρωτας  (1962) [γιατρός]

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

χρονια ηταν η υπεροχη φωνη των ραδιοφωνικων εκπομπων η μινως παρουσιαζει