ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ

Πέτρος Μακεδών
Γεννήθηκε στην Πετρούσα Δράμας το 1941. Σπούδασε θέατρο κι έκανε σεμινάρια σκηνοθεσίας στην Αγγλία το 1965 ενώ παράλληλα έκανε μερικές εκπομπές στο ελληνικό τμήμα του BBC. Έγραψε διάφορα σενάρια, με γνωστότερο το " Αστραπόγιαννος". Ως σκηνοθέτης γύρισε δύο ταινίες. Για πολλά χρόνια εργάστηκε στην τηλεόραση σαν σκηνοθέτης-μεταγλωττιστής. Από το 2003 έως το 2010 συγκρότησε τη θεατρική ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Πετρουσαίων Δράμας. Στο θέατρο "Φαράγγι" ανέβασε παραστάσεις με κλασικά έργα που διασκεύασε ο ίδιος.
Φιλμογραφία
Μεγάλη μου αγάπη  (1966) [Δήμος]
Γαβριέλα, η αμαρτωλή της Αθήνας (1966)[εξάδελφος Δήμου, ναυτικός] 
Χώμα και αίμα (1967)
Οι ληστές / Βαριά κατάρα ο διχασμός / Ο μοναχικός στρατιώτης (1968) 
Η σκλάβα  (1970) [Ντελής] 
Δαίμονες της βίας και του σεξ (1973)[Χανς]
Ερωτικά ζευγάρια (1976)
Ταξίδι στην πρωτεύουσα (1982)
ΑΠΟ ΤΟ  http://petrousa.blogspot.bg/

Δεν υπάρχουν σχόλια: