ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 18 Απριλίου 2017

MARIA DE PETRILLO

Μαρία Ντε Πετρίλλο (Maria De Petrillo)
Η Μαρία Ντε Πετρίλλο - Βαρλάμου είναι απόφοιτος και πρώτη χορεύτρια της Όπερας της Ρώμης. Η σταδιοδρομία της περιλαμβάνει εμφανίσεις ως πρώτη χορεύτρια στη Σκάλα του Μιλάνου, στο θέατρο Communale Τεργέστης, στο θέατρο Verdi της Φλωρεντίας καθώς και συνεργασίες στην Ιταλία με τους σκηνοθέτες Βισκόντι και Τζεφιρέλλι. Ασχολήθηκε με τον σύγχρονο χορό και την Jazz έχοντας δάσκαλο τον Πωλ Στέφεν (μαθητή του Τζάκ Κόουλ). Ζευγάρι πλέον στην επαγγελματική και προσωπική της ζωή με τον Τάκη Βαρλάμο [πρώτο χορευτή της Λυρικής Σκηνής (1930-2011)], περιόδευσαν σε Ευρώπη και Αμερική. Εμφανίστηκαν στην Όπερα της Βαρκελώνης, στο "Ολυμπιά" του Παρισιού, στην Γερμανία και σε πολλές πόλεις της Λατινικής και Κεντρικής Αμερικής. Συνέχισαν την καριέρα τους στην Ελλάδα όπου εμφανίστηκαν σε θέατρα και κινηματογραφικές ταινίες.  Διευθύνει δική της  σχολή χορού (Σχολή Χορού Βαρλάμου- de Petrillo) και διδάσκει την τέχνη του κλασικού χορού από από το 1979. Έχει κόρη την ηθοποιό Μαργαρίτα Βαρλάμου.  Αναγράφεται στις ταινίες ως Μαρία ντε Πετρίλιο.
Φιλμογραφία
Ηδονή και πάθος (1960)
Τυφλός άγγελος (1960)
Ήρθες αργά (1962)
Η Αθήνα τη νύχτα (1962)
Μάνα γιατί με γέννησες (1963)
Ο μπαμπάς μου κι εγώ   (1963)
Παίξε μπουζούκι μου γλυκό (1965)
Να ζη κανείς ή να μη ζη; (1966)
Καρδιές που ξέρουν ν’ αγαπούν     (1967)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.depetrillodance.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: