ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 8 Απριλίου 2017

ΑΝΤΑ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

Άντα Βαρθολομαίου
Πρωταγωνίστρια soft ερωτικών ταινιών της δεκαετίας του ‘70. Έπαιξε στο πλευρό πολλών γνωστών ηθοποιών όπως ο Αντρέας Μπάρκουλης (Σπίτι στους βράχους - δε συμμετέχει ούτε σε soft ερωτική σκηνή), ο Κώστας Γκουσγκούνης (Ο ανώμαλος - υποδύεται τη "Ντόρα" και συμμετέχει σε soft ερωτική σκηνή ) και Χρήστος Νομικός (Ένα ελεύθερο κορίτσι). Ήταν και μία απ' τις έξι διεστραμμένες που ζητούν δολοφόνο το 1976 (που βέβαια... είναι τρεις) δίπλα στην Τίνα Σπάθη. Στην ελληνοϊταλικής παραγωγής ταινία Μαύρη Αφροδίτη (1977) αναφέρεται σαν Anta Bartolomy.
Φιλμογραφία
Λυσιστράτη (1972 [χορός]
Ένα ελεύθερο κορίτσι (1973)[υπηρέτρια]
Τα παιδιά των λουλουδιών (1973)
Σπίτι στους βράχους (1974)  [Ελένη]
Το κορμί σου στο κορμί μου (1975)  [Ναταλί Σεκιώτη]  
Ο ανώμαλος (1975) [Ντόρα]
Αμαρτωλό τρίο  (1975)
Έξι διεστραμμένες ζητούν δολοφόνο (1976)  [Αλεξία]
Μαύρη Αφροδίτη (1977)  [Τζούλια]
Η μαύρη Εμμανουέλα (1980)[στο αεροπλάνο με τον Χάρη Τρύφωνος]
ΑΠΟ ΤΟ https://www.bourdela.com/ 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ξέρει μήπως κανένας τι απέγινε η σεξοβόμβα Άντα Βαρθολομαίου και αν είναι στη ζωή ? Μετά το 1980 εξαφανίζεται καλλιτεχνικά και δεν είναι τίποτε άλλο γνωστό γι'αυτήν...