ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

ΕΛΕΝΑ ΚΥΡΑΝΑ

Έλενα (Ελένη) Κυρανά
Σπουδαία τραγουδίστρια του έντεχνου λαικού τραγουδιού. Γεννήθηκε το 1942.
Ενεργό μέλος της Ένωσης Τραγουδιστών Ελλάδος, και αγαπητή στους συναδέλφους , συνεργάσθηκε την χρυσή εποχή των Μπουάτ, με όλους σχεδόν τους τραγουδιστές και συνθέτες του είδους, κυρίως όμως έγινε γνωστή το 1969 από την συμμετοχή της με τον Γιάννη Πουλόπουλο στο δίσκο των Γιάννη Γλέζου – Λευτέρη Παπαδόπουλου με τίτλο : ``12 τραγούδια F. G. Lorca`` .
Συνεργάσθηκε με του συνθέτες: Γιάννη Γλέζο, Λίνο Κόκοτο, Γιώργο Ζαμπέτα, Κώστα Χατζή κ.α..Τελευταία εμφάνισή της ήταν τον Δεκέμβριο του 2013 με τον Ορφέα Περίδη στον "Σταυρό του Νότου". Πέθανε στις 6 Σεπτεμβρίου 2017.
Φιλμογραφία
Ένοχοι (1966)
Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του (1969)
Η ταξιτζού (1970)
Όσο υπάρχει έρωτας (1970)
Της ζήλειας τα καμώματα   (1971)
Τα χρώματα της ίριδος  (1974)[Άννα]

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στην ταινία ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΡΙΔΟΣ (1975) συμμετείχε ως ηθοποιός και μάλιστα σε πρωταγωνιστικό ρόλο.