ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 1 Απριλίου 2017

ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΠΕΤΙΜΕΖΑΚΗ

Βιργινία Πετιμεζάκη
Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1932. Στα καλλιστεία του 1952 αναδείχθηκε πρώτη μεταπολεμική «Μις Ελλάς» και αναπληρωματική Μις Ευρώπη. Μετά ταξίδεψε στην Ιταλία και  ασχολήθηκε με τον κινηματογράφο: «Φρύνη», «Τζοκόντα», «Παρέλασις τραγουδιών»  και η  «Ζωή του Ντονιτσέτι»   ήσαν   οι  ταινίες που γύρισε εκεί, ως Elena Kleus. Υστερα από  τριάμισι χρόνια έφυγε  για το Μεξικό όπου εμφανίστηκε  στην τηλεόραση.   Η Βενεζουέλα ήταν ο επόμενος σταθμός όπου εργάστηκε στην εμπορική τηλεόραση.  Εκεί γνώρισε, το 1962, τον βιομήχανο Σιμόν Φέηγκ. Παντρεύτηκε και απόκτησε τρία παιδιά. Τον Κλαούντιο, την Σαρίτα και τον Ροβέρτο. Από τότε  εγκατέλειψε κινηματογράφο και τηλεόραση και αφοσιώθηκε στην οικογένεια της.
Φιλμογραφία
Όνειρα κοριτσιών (1953)
Πρέπει να τα παντρέψουμε (1953)[Μαίρη Μαρινοπούλου]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://www.thesecretgreece.gr/
ΑΠΟ ΤΟ http://www.koutouzis.gr/

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

καλο μηνα μπορω να παρω να το βαλω στη σελιδα μου ολο το κειμενο και τη φωτο ;;;